torstai 23. heinäkuuta 2015

Ehdin sittenkin!

No niin! Nyt on muuten kukkia! Oli tehty nyt niin helpoksi mulle kesäkukkien osto että päätin sittenkin vielä nauttia oikeista kesäkukistakin. Olihan ne jo hyvässä alessa, puoleen hintaan.

Markkinoilla oli siis kukkamyyjäkin ja hyvää kauppaa tuo kyllä siellä teki! Varmaan sai kaikki myytyä mitä mukana oli..

Meille lähti kolme kassia pikkukukkaa ja kaksi isoa amppelia. Vanhat orvokkiamppelit pahoitti tästä kyllä niin mielensä, että olivat aivan lopussa jo kun kannoin nämä komeudet kotiin.



Etu- ja takaterassin amppelit



Etuterassin kukkia






Takaterassin kukkia




Tuliaisena vierailta vielä tämä upea monivärinen krysanteemi



Torstaissa mennään jo.. ensi viikolla alkaa mulla työt ja pikkusen alkaa sen vuoksi tuskanhikeä nousta pintaan.. Toisaalta ihana, kun tulee joku rytmi päiviin. Mä oon nukkunut nyt lomalla kyllä niin paljon että sen puoleen pitäis olla rento olo!

Mulla on täällä nyt mahdoton värityskausi menossa. Posti toi uuden kirjan (secret garden) ja aivan mahtavia kuvia on siinäkin! Kunhan tulis se tytön oma kirjakin, niin ei tarvis ehkä haikailla sit mun kirjaa.. Meillä on kyllä niin nuo lapset kuin vanhempansa. Tyttö tekee kaiken mitä minäkin (paitsi siivoaa, mitä oikein toivoisin..) ja poika seuraa isää.. Täytyy siis yrittää olla reipas ja tehdä hyviä juttuja :)

Meillä mieskin tällä hetkellä "askartelee". Lähtee ens viikolla kalareissulle ja se on aina ennen  lähtöä sama sotku.. Ensin tehdään perhoja ja tähän ei saa sit koskea! Sitten levitellään kalavehkeitä kaikille tasoille, lattialle ja terassille. Omat hommat on sit tauolla, kun eihän tässä mitään voi tehdä!




2 kommenttia:

  1. Parempi myöhään kun ei milloinkaan! Ja komeita ovat :)
    Omat orvokkini meinaan leikata alas ja kattoo nousisko niistä sitten vielä elokuun helteille hienot puskat :D

    VastaaPoista
  2. No nyt on kukkaloistoa teidän pihalla, kaunista ♡

    VastaaPoista