torstai 4. kesäkuuta 2015

Aikuisten värityskirja

Varoitus!! Seuraava teksti ja kuvat voivat saada aikaan akuuttia innostusta! :)

Kaveri oli hommannut mahtavan värityskirjan, johon silmäni osuivat. Mä en edes tiennyt, että näitä tällaisia väritysaddiktiokirjoja on niin paljon tarjolla.. kauhea tilanne ollut jo pidemmän aikaa, kun ei ole päässyt värittämään.. tuskailen aina lasten kanssa värittäessä, kun ne kuvat on....no niin lapsellisia.. (!!)

Tigeristä löysin keväällä yhden pienen värityskirjan, jonka jemmasin itelle, kun kuviot oli kivoja, mutta nyt mulla on tuhat kertaa parempi! 100 toinen toistaan ihanampia kuvia odottamassa mun töherryksiä! :) Oi ilon ja onnen päivää!!

Tämän kirjan tilasin Adlibrikseltä pitkän pähkäilyn ja valinnanvaikeuden jälkeen ja voin kyllä suositella! Hintakaan ei ollut paha, 8 euroa. Sivut on paksuja ja kannet kovat, niin on kiva ottaa vaikka reissuun mukaan!

Muutama esimerkki sivuista:


 Onneks värittäminen sujuu myös toisella kotimaisella ;)










 Pikkusen piti jo aloittaa..vaikeampaa on lopettaa..










Iskikö innostus? Mä varoitin... Mun pitäis hommata vielä hyvät puuvärit ja jonkinlaiset tussit.. Katsoin netistä niitä värejä.. yks hyvä setti maksoi 395€!! Voitko kuvitella? Olihan siinä kyniä yli sata, mut silti.. Ehkä mä pärjään vähän halvemmillakin.. oisko vinkkejä hyvistä ja suht edullisista?

Loppuviikossa mennään jo! Torstai toivoa täynnä.. kello on vähän yli kuus ja just tuli viesti et mulla alkaakin työt vasta kolmen tunnin päästä.. Täytyy jotenkin nyt hyödyntää tää aamun hiljaisuus! Lenkillekin ehtisi.. linnut niin tarmokkaasti laulaa ja aurinkokin yrittää paistella eilisen vesisateen jälkeen. Tulisiko tästä HYVÄ päivä? :)

ILOISTA PÄIVÄÄ MYÖS SINULLE!

5 kommenttia:

  1. Lyran puuvärit on minusta hyviä ja suht edullisia. Väri peittää hyvin ja kolmionmallisesta kynästä on hyvä pitää kiinni ;) Upeat kuvat värityskirjassa, kyllähän noiden kans aika kuluu...

    VastaaPoista
  2. Kattelin eilen tota ja muutamia muita samantapasia suomalaisessa kirjakaupassa :)

    VastaaPoista
  3. Mä en ole tiennytkään, että meille aikuisillekin on omia värityskirjoja. Tää on pakko saada. Tähän asti olen aina tulostanut väristyskuvia Pinterestista.
    Mukavaa torstaita.

    VastaaPoista
  4. Olen tehnyt leimakuvakortteja ja niihin käyttänyt promarkereita (tusseja). Tosi hyviä tusseja, vaikkakin kalliita...Värittäminen on mukavaa :)

    VastaaPoista
  5. Tämä on kyllä kivaa puuhaa! Tänään kynäostoksille, kiitos vinkeistä!

    VastaaPoista