perjantai 16. tammikuuta 2015

Kovan onnen kukat

Huh, onneks on perjantai! Mulla on ollut tosi huono viikko! Maanantaina alkoi flunssa ja koko viikon oon köhiny ja niiskuttanu. Kuumetta ei ole ollut, joten töissä olen koittanut sinnitellä.

Alkoi tympiä kaikki uudenvuodenlupauksetkin, kun tuntu et elämässä ei ole mitään iloa..  Pikkusen oon yrittäny herkkuja rajoittaa ja tipattomallakin olla. Ja on tylsäääää!! Ostoslakko joutuu huomenna totaaliseen tulikokeeseen kun mun pitää käydä kirpparilla hakeen hintalappuja omille tavaroille. Samalla täytyy etsiä yks työhön liittyvä juttu ja kyllähän siinä varmaan löytyis muutakin.. saapa nähdä! Tällä hetkellä en ole yhtään varma itsestäni!

Mut hei! Sainhan mä eilen toki kukkia! Homma meni näin:

Ti:
minä: voisitko torstaina ostaa mulle kukkia kaupasta?
mies: joo

To:
minä: mä en halua sit keltasia tulppaaneja, kaikki muut värit käy. Olisitko muistanu ees koko kukka-asiaa??
mies: joo...en

To kaupassa käynnin jälkeen:
minä: mihin ne kukat jäi?
mies: no voi hell..unohdin! Käyn hakeen ne erikseen

To muutaman tunnin kuluttua kun mies tulee kyliltä muilta asioilta:
minä: eikö ollut niitä kukkia?
mies: ei hell...taas unohdin! Lähen hakemaan ne nyt. Jos ei ole tulppaaneja, käykö jotku muut kukat?
minä (aavistuksen pahalla tuulella): ihan sama..ei tarvi lähtee!!  (tarkoitin kyllä  et jos nyt justiin et mee niitä hakemaan, niin ei hyvää seuraa!!)

To kolmannen kauppareissun jälkeen:



Selityksiähän piisas; oli niin paljon muuta muistettavaa.. Mikä voi olla tärkeämpää kuin ostaa vaimolle kukkia, varsinkin jos hän niitä erikseen toivoo? EI MIKÄÄN!!




Kauniita kukkia-parempi mieli!

Ihanaa perjantaipäivää myös sinulle!

4 kommenttia:

  1. Ihana juttu! Minä sain jouluna kukkakimpun,mutta kyllä se on niin harvinaista. Yleensä ostan itse ruokakauppareissulla.:-D Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
  2. juu kyllä itse tulee ostettua yleensä, sitä saa nimittäin odottaa ja odottaa muuten. Nyt vaan ostolakko pakotti tällaiseen ratkaisuun..

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus! tänään tänne löysin ja heti tykkäsin. Aito nainen on ostolakossa ja sen myötä ostattaa miehella haluamansa asiat! Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Kiva kun tykkäsit! Minäkin ihastuin sinun blogiin ja laitoin tuonne lukulistalle :). Juu, hätä keinot keksii lakossakin..

    VastaaPoista