sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Valopuu

No nyt tuli valmiiksi se mun päätön idea.. eli puu sisälle! Oonhan mä toki aiemminkin raahannut sisälle milloin mitäkin luontokappaletta, mutta tää on ehkä isoin (vaikkakin mies ei tätä huomannut edes silloin kun olin laittanut nuo valot päälle.. eli aika vapaat kädet mulla sisustaa, kun kukaan ei sitä huomaa..)

Oksa on meidän pihasyreenistä ja maalattu mustalla spray-maalilla. Ja se betoni on nyt tuolla jalkaosassa. Pysyy tukevammin pystyssä. Päälle laitoin mustan pussin ja paperinarusta virkatun suojan. Katteeksi Norjasta raahattuja kiviä.

Ihan kiva oli ilman valojakin, mutta mulla oli tuo valovisio niin tiukasti mielessä, että kieputtelin sitten led-valot vielä siihen. Täytyy kyllä sanoa, että vaikka tää on vähän kitschiä, niin tosi hieno pimeässä! En valitettavasti saanut kuviin sitä täydellistä lookkia vangittua.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti