tiistai 28. marraskuuta 2017

Koristeoksa

Keittiössä on ollut oksa koristeille ennenkin, mutta jostain syystä olin sen hävittänyt.
Se olikin hyvä oksa ja nyt harmittaa kun en niin hyvää enää löytänyt. Aina oli joku oksanhaara väärään suuntaan..

No, tällä nyt mennään. Laitoin hieman lumisprayta pintaan ja mustia ja valkeita koristeita kera pienen blingblingin. Kaipasi mielestäni vielä jotain, joten tein kolme paperihiutaletta siihen vielä.





Tällä viikolla olen päässyt töissä stailaamaan. Niin kivaa puuhaa! Sain sisustaa sellaisen pienen lasitetun terassin. Tuli kyllä hieno! Oli mukava tehdä, kun materiaalia oli niin paljon mistä valita sopivat.  Laitan kuvia siitä myöhemmin tänne teillekin. :)




4 kommenttia:

  1. Voi miten kauniita nuo lumihiutaleet. Tuollaisia voisin tehdä työpaikan oksaa koristamaan!
    Mukavaa tiistai-iltaa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuli niistä kyllä ihan nättejä, vaikka väkertäminen oli.. en oo hetkeen tehnyt lumihiutaleita..

      Poista
  2. Oih, kaunista ja söpöä :) Itse olen surkea stailaaja, niin kovasti toivoisin oppivani taidon! Ihana kuitenkin päästä ihailemaan taitureiden aikaansaannoksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taito tulee tekemällä :). Mä "stailaan" kotonakin koko ajan. Täällä ne ei vaan pysy niin kuin olen laittanut.. ;)

      Poista