keskiviikko 9. elokuuta 2017

Kukkataulut

Olin vannonut että värityskirjoja mulla on nyt tarpeeksi, mutta niin vain hairahduin, kun näin alessa tämän ihanan kirjan, jossa on väritettäviä taulukuvia. Hintaa oli alle 3 euroa, joten eihän tätä voinut sinne kauppaan jättää. Muutenkin olin jo aiemmin haaveillut tuosta Maria Trollen kirjasta, jossa osa kuvista on mustapohjaisia.









Kivat taulut näistä tulee!
Kunhan vain olisi aikaa väritellä..
Koulu on alkanut ja aika väsynyt olen iltaisin ollut. Muutos on niin suuri yhtäkkiä lähteä koulun penkille. Vielä en ole oikein hahmottanut, miten opintoni tulevat menemään. Ensi viikolla sen suhteen varmaan olen jo viisaampi. Nyt mennään päivä kerrallaan ja tutustutaan rauhassa tähän uuteen juttuun! :)

Työhuonekin on valmis! Siitä enemmän,  kunhan saan kuvattua paikat :)

Mukavaa viikkoa!

4 kommenttia:

  1. Kivoilta näyttää! Noi mustapohjaiset ovat tyylikkäitä. Mistä löysit noin halvalla?

    VastaaPoista
  2. Mustapohjaisista kuvista tuleekin väritettyinä oikeita taideteoksia.
    Mukavaa loppuviikkoa ja kivoja koulupäiviä ❤️❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Innolla odotan että valmistuvat :)
      Kivaa viikonloppua!

      Poista