sunnuntai 8. maaliskuuta 2020

Uusia tuoksuja ja uusia tuulia

Olen viime aikoina tykästynyt huonetuoksuihin. Aiemmin en niin niistä perustanut, mikä on johtunut ehkä siitä, että olen törmännyt tätä ennen todella keinotekoisiin ja voimakkaisiin vaihtoehtoihin. Nyt olen löytänyt pari lempparia joiden tuoksu on mieto ja miellyttävä. Ja nämähän ovat todella pitkäikäisiä! Toinen on Lexingtonin Fresh Linen huonetuoksu ja toinen ihana Blomuksen uutuus. Valitsin raikkaan Pure Spa tuoksun, mikä on aika mieto ja ajaton. Paketissa tulee viisi tikkua, joilla voi tuoksun määrän säätää itselle sopivaksi.



Aika tyylikäs on myös ulkoasu tässä Blomuksen versiossa! Kelpaa olla reilusti esillä!




Molemmat huonetuoksut ovat SisustusTrendosta. 
Kyseinen liike on mulle todella mieluinen ja ilokseni voin kertoa, että se on myös mun tuleva työpaikka! 
Aloitan siellä työt kuukauden päästä.

Sitä ennen vielä pari viikkoa nykyistä hommaa ja pari viikkoa tiukkaa remontointia! 
Blogissa saattaa siis olla hiljaista, mutta instaan varmaan lisäilen kuvia ahkerammin. 
Pysyhän kuulolla!  :) :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti