lauantai 20. huhtikuuta 2024

Uudistunut työhuone

Ehkä on jo aika heräillä tähän vuoteen.. Alkuvuosi on ollut raskas ja olen ollut todella väsynyt. Äitini menehtyi kuukausi sitten pitkän sairastelun jälkeen ja elämä on hiukan muuttunut. Paljon on ollut päässä ajatuksia ja tuo pitkittynyt talvi ei ole positiivisuutta paljon lisännyt. 

Mutta kylläpä se tästä pikkuhiljaa helpottaa. Olen järjestellyt paljon tavaroita. Niitä on nyt kahden asunnon verran. Vielä en ole kotiin tuonut lisää huonekaluja, mutta pientä muutosta näillä olemassa olevilla olen tehnyt. 

Palapeli sai alkunsa, kun tytär tuumasi että tuleva lukiolainen tarvii kunnon työpöydän. Siinä hän oli oikeassa ja kun kirpparilla tuli vastaan kriteerit täyttänyt ihanuus, sai tytön huoneessa ollut kirjoituslipasto luvan muuttaa muualle. 


Se muutti mun työhuoneeseen,  mitä olin jo aiemmin suunnitellut. Myyntiin laitoin vanhan kaapin joka siellä oli ja onnekseni se meni pian kaupaksi,  etten ehtinyt tulla katumapäälle.. Mietin vielä olisinko siirtänyt nuo kaksi vaatekaappia pojan huoneeseen,  mutta jäivät nyt kuitenkin tuohon. Säilytystilaa tarvii tässäkin huoneessa.  


Kylläpä tässä nyt kelpaa askarrella ja tehdä paperihommia! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti