sunnuntai 6. toukokuuta 2018

Unelmien lokerokaappi

Nyt tulee pientä hehkutusta.. Yksi sisustushaave on käynyt toteen ja olen siitä todella onnellinen!

Kyseessä on kouluista tuttu lokerokaappi. Olen haaveillut moisesta niin kauan kuin muistan ja nyt se nököttää tuolla meidän makkarissa ja kätkee sisäänsä uskomattoman määrän tavaraa!

Ihan yksinkertainen juttu kaapin saaminen ei ollut, mikä lisää vielä entisestään mun onnen tunnetta siitä, että kaappi on vihdoinkin mulla! Matkan varrella meinasi jo usko loppua, sillä kaappi teki matkaa mun luokse puoli vuotta! Bongasin hyljätyn lokerikon siis jo viime vuoden puolella. Kyselin kaapin perään ja tuntui et eihän sitä nyt noin vaan saa ottaa, vaikka roskakuormassa olikin.. Kyselin vääriltä tyypeiltä.  Jokin aika sitten kysyin vielä kerran kaapin kohtaloa, kun se edelleen siinä mun silmien edessä odotteli.. Tällä kertaa kysyin oikealta henkilöltä ja parin päivän päästä kaappi oli mulla, hyvässä hoidossa, odottamassa uutta, upeaa elämäänsä.

Kaikeksi onneksi kaappi oli hyvässä kunnossa, vaikka oli ulkosalla katoksen alla odotellut useamman kuukauden.  Ei nyt priima, mut sellainenhan ei mulle edes kelpaa..

Alkuun mietin, että kyllähän tämä nyt tuunausta vähän kaipaa, mutta nyt kun on ollut tuossa jo muutaman viikon, alkaa se istumaan sisustukseen ihan noinkin. Muutamassa kaapin ovessa on tuollainen metallipidike, johon on kätevä laittaa kuvia kiinni ja pitää vaihtuvaa taidenäyttelyä.

Melkein kaikissa lokeroissa oli avainkin mukana. Tänne voi siis kätkeä vaikka salaisuuksia... Nyt siellä on meidän liinavaatteet, useampi pino sisustuslehtiä, cd-levyt, dvd-leffat ja ompa siellä pari luukkua vielä tyhjänäkin.

Ai että se on ihana!!





Makkarin värimaailma on kyllä nyt aika sekava. Monen sävyistä ruskeaa ja beigeä on nyt vähän liikaa.. Kävin jo rautakaupan myyjän juttusilla ja mietittiin tuohon päätyseinälle uutta sävyä. En vielä paljasta, mikä sävy se on, mietityttää niin koko maalaus vaikka tiedän, että se sopisi tuohon.

Millä värillä sinä seinän maalaisit?


4 kommenttia:

  1. En tiedä tykkäisitkö,jos seinän väri olisi sellainen saviruukun värinen tai pastelliversio siitä.Tai sitten vihertävän sävy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väri on vielä mietinnän alla. Jotain tummaa sinne vähän mietiskelin.. Toisaalta joku vaalea ei ainakaan pimentäisi tilaa liikaa.

      Poista
  2. Minä maalaisin seinän jollain tummalla sävyllä, tummapetrooli esim.
    Hitsin hieno tuo sun kaappilöytö <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tummansinistä itse kans mietin. Myyjän kanssa tuumattiin tummanharmaata, ihan musta voisi olla liikaa, vaikka meillä on mustaa seinää muuallakin.

      Poista