sunnuntai 11. maaliskuuta 2018

Diy- koiran peti

Tämä ikuisuusprojekti on vihdoinkin valmis! Olen virkannut ja purkanut tätä varmaan parin vuoden ajan. Aina siinä on ilmennyt joku vika..


Nyt se on valmis ja vika siinä on vieläkin! Huomaatko mikä?


Se, että koira ei siitä tykkää.. Ei ole koskenutkaan koko petiin vaikka kuinka ollaan yritetty houkutella. No, aina ei voi onnistua. Voihan tuo olla vaikka lehtikori..
 

Niin se hiihtoloma vetelee viimeisiään. Hirmu nopsaan meni viikko. (Yllättäen.. )
Mulla oli ostohousut tosiaan jalassa ja sisustusostosten lisäksi hankin itselle uudet ulkoiluvaatttet. Kummasti piristää liikkumista, kun on uudet vaatteet :)

Shoppailun lisäksi olen vähän tuunaillut. Olen muutaman viikon ajan etsinyt tytölle sellaista kirjoituspöytää, jossa on kannen alla peili. Mulla oli itsellä teininä sellainen, joten varmaan joku nuoruudenkaipuu nyt iski.. No, tyttö oli ajatuksesta myös innostunut. En halunnut kuitenkaan ostaa uutta, kun ajattelin että tällaisen löytää helposti käytettynä. Kyselin kavereilta ja kysely tuotti tulosta! Sain pelastettua pääsisäiskokkotuomion saaneen pöydän ja nyt olen sitä tuunaillut uuteen uskoon. Voin kertoa, että hieno tulee! :)

2 kommenttia:

  1. Oi nyt kävin ihan odottamaan, että millainen siitä pöydästä tuli.
    Tuosta koiranpedistä tuli kiva, harmi vaan että ei koira ole siitä innostunut :)

    VastaaPoista
  2. Vähän on tosiaan ranttu tuo koira, mutta kai tuolle korille löytyy muutakin käyttöä :)

    VastaaPoista