sunnuntai 25. syyskuuta 2022

Puutalot

Pinterestiä selatessa eteen tuli hauskoja puupalikoista tehtyjä simppeleitä taloja. Sen verran kivan näköisiä olivat että piti itsellekin tehdä muutama mökki. 

Homma vaikutti helpolta ja sitä se olisi ollutkin, jos mulla olis ollut terävä saha tai jopa joku sirkkeli.. Käsi tuli kyllä kipeäksi kun tylsällä sahalla näitä veistelin, mutta siinä ne nyt nököttää! Ja saha on lisätty ostoslistalle.. 

Mulla on ollut täällä kunnon syyssiivous menossa! Huone kerrallaan oon yrittänyt karsia tavaraa ja samalla siivota joka nurkkaa. Niin ahdistavaa mutta samalla erittäin ihanaa! Lopputulos kun palkitsee!

Kirpparille onkin lähdössä taas useampi  pussi. Tällä kertaa tuli saaliiksi aika paljon vaatetta. Toivottavasti kauppa käy! Uskon kyllä että kirpparit alkaa ihmisiä kiinnostaa, kun kaikki vaan kallistuu koko ajan..

Myös pihaa olen koittanut saada syyskuntoon. Virittelin jo kausivalotkin, mutta vähän on nyt epävarma olo,  miten niitä uskaltaa pitää päällä tässä maailman tilanteessa.. 

Minkälaisia syyspuuhia sinulla on? 

2 kommenttia:

  1. Meidänkin pitäisi käydä kaappeja läpi, pitäisi ainakin laittaa kesävaatteet jo syrjään ja kaivella lämpimät vaatteet esille.
    Ihania taloja teit. Minullakin on muutama itsetehty puutalo, mutta minä pääsin helpolla, kun sain valmiiksi katkotut palat mukaani aitarempasta :)
    Ihanaa syyskuun loppua sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se kaappien siivous aina hetkellisesti piristää, ja saattaa tehdä myös löytöjä, kun on unohtanut joitain vaatteita tai tavaroita 😅

      Poista