sunnuntai 29. syyskuuta 2019

Kynttilämaniaa ja kaunis tarjotin

Pimenevien iltojen ratoksi lisää kynttilöitä!

Olen aivan ihastunut näihin Blomuksen soijavahakynttilöihin. Todella kauniita ja tuoksu on huumaava jo ilman tultakin. En tiedä, raaskinko näitä edes polttaa! Puutarjotin, joka on myös samaa tuotemerkkiä kruunaa kyllä tämän asetelman. Puunsävy ja kuvio on niin kaunis ja kotoisa. Tarjotin on myös hyvän kokoinen, sopii muuhunkin käyttöön, kuin kynttilän alle.


Kynttilät ja tarjottimen olen ostanut SisustusTrendosta





Pääkoppa on tällä hetkellä ihan pyörryksissä. Ja niin on huushollikin! Olen miettinyt viime aikoina elämän suuria ajatuksia ja koittanut kaappeja ja varastoja siivoamalla saada jotain tolkkua siitä mitä tekisin..

Se muuten auttaa! Kun on kerännyt peräkärryllisen tavaraa lähteväksi paikkaan b, on mielikin kevyempi. Ja asioillahan on tapana järjestyä, luotan siihen!

Ensi viikolla alkaa jo lokakuu ja sääennusteessa oli jo lumihiutaleen kuva.. voi apua! Toisaalta se tarkoittaa sitä, että The Joulu on kohta taas täällä! Ja se on ihanaa! Olen jo vähän fiilistellyt; leiponut torttuja, etsinyt glögiä (ja ehkä myös konvehtirasioita..) kaupasta, niitä kuitenkaan vielä löytämättä. Olen tilannut joulukalenterin itselle ja järjestellyt joulukoristelaatikon. Vielä en ottanut niitä kuitenkaan esille paria valojuttua lukuunottamatta.. 

Oletko sinä jo kaipaillut joulujuttuja? Vai olenko ainoa höppänä? ..

1 kommentti:

  1. Minä en kaipaile joulua ollenkaan, koska en sitä vietä. Tekaisin kuitenkin muutaman joulukortin jo valmiiksi, sitten kun niiden aika on! Kynttilät ja tarjotin ovat tyylikkäitä.
    Ihanaa iltaa ja alkavaa viikkoa sinulle <3

    VastaaPoista