sunnuntai 19. marraskuuta 2017

Jouluvaloja

Tänä vuonna olen jotenkin hitaalla päällä näiden joulujuttujen kanssa. Yleensä mulla on marraskuun alussa jo kaikki joulukoristeetkin esillä. Nyt on vaan valot asennettu. No, ne onkin mulla tärkein tunnelmanluoja. Eihän sitä paljon muuta tarvitsekaan.


Keittiön hyllylle hypähtivät kimallekauriit simppelin valosarjan kanssa.


Itse tehty diy-valaisin siirtyi olohuoneen kaapiston päälle. 


Ja joka joulun must-juttu paperitähti tietysti ikkunaan. Ilman paperitähtiä ei kyllä joulu tule..;)


Makkarin seinää koristaa pyöreä valokranssi.

Eilen täällä satoi hirmuisesti lunta. Kaikki olivat koiraa myöten aivan intopiukeana pihalla :)
Joulufiiliskin kohosi monta astetta! Ehkäpä alan laittamaan niitä koristeitakin pikkuhiljaa..

Onko sinulla jo joulufiilistä?

6 kommenttia:

  1. Meidän joulusisutukseen ei taida paljon muuta tänä vuonna tullakaan kuin tunnelmavaloja ja kynttilöitä. Niin se kodin joulu muuttuu kun lapset muuttaneet kotoa ja ollaan miehen kanssa kaksin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä huomaa itselläkin että mitä vanhemmaksi tulee, niin sen vähempi riittää.. Lasten iloksi vielä laitellaan koristeita, muuten menisi varmaan valoilla.

      Poista
  2. Kauniita kausivaloja teillä ja ihanat peurat <3
    Joulua olen laitellut töissä, mutta vielä vähän toppuutellaan, sitten kuun vaihteessa rysähtää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti minunkin nyt laitella heti perään vähän koristeitakin. Vallan olen myöhässä nyt kaikesta..

      Poista
  3. Onpa kauniita jouluvalojuttua. Minä ajattelin, että tänään kaivan jouluvaloja esille, mutta vielä jäivät. Jos ensi viikonloppuna. Diy ideaa tuossa pohdin, että jos teen helmikranssit maalaamalla helmiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joulussa on kivaa just diy-ideat! Kuulostaa kivalta tuo kranssijuttu. Itse olen tehnyt pilleistä kransseja ja himmeleitä.

      Poista