perjantai 17. marraskuuta 2017

Elämäni vuosi 2018

Vuosi lähentelee loppuaan ja on kalenterin hankinta-aika. Kalenterimanialaisena mulla toki on vähän liikaakin vaihtoehtoja, mutta nyt halusin tällaisen "valmiin" jossa olisi suomenkielinen teksti ja päivämäärät ym valmiina. Kalenteriin törmäsin Kalenterimanian Youtubekanavalla (linkki lopussa) ja olin saman tien myyty! Tämä on paljon enemmän kuin kalenteri. Tämä on samalla elämänhallintaopas.

Yksi hyvistä jutuista on kannen muokkaamismahdollisuus. Olin niin innoissani tästä, että tein tähän jo uuden, omannäköisen kannen. Värityskuva on kannessa tällä hetkellä.


Kokona kalenterissa on A5 ja se on kaiken sisällön kanssa aika paksu kokonaisuus. Kuminauha pitää paketin siististi kasassa.

Kalenteriosa on aika simppeli. Joka päivälle on tarpeeksi tilaa ja alhaalla on vielä osio viikon tavoitteille ja onnistumisille.


Joka kuun lopussa on tilaa ruokasuunnitelmille ja osio tuloille ja menoille. Ja lisäksi vielä pieni värityskuva!

Kalenterin lopussa on sitten sitä elämänhallintaa aika runsaasti. Vaikka kalenteri ei varsinaisesti ole vielä käytössä, en malttanut olla koristelematta ja värittämättä sitä hiukan..









Tämä kalenteri on todella monipuolinen! Jos innostuit, sitä pääsee tilaamaan mm. täältä.

Esittelyvideon pääset katsomaan täältä.

Onko sinulla jo kalenteri ensi vuodelle?


4 kommenttia:

  1. Ompas kattavan oloinen kalenteri, kirjottelehan sitten ensi vuonna väliaikatietoja, jääkö joku osio käyttämättä jne..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on kyllä kaikenlaista! Vähän olen jo täytellyt tuota elämänhallintaosiota. Ainahan sitä varmaan jotain jää täyttämättä, mutta suurin osa on kyllä sellaisia jotka tulee ahkeraan käyttöön. mm. tuollaista liikuntapäivyriä olen kaipaillutkin.

      Poista
  2. Minulla on ihan pikkuinen kalenteri ensi vuodeksi. Olen addiktoitunut kännykän kalenteriin, joka onneksi piipittää ja muistuttaa menoista ahkeraan :)
    Ihanaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans kännykässä joka päivälle muistilista. Harmi vaan kun poistan aina kaikki jutut jotka olen tehnyt,niin ei jää mitään merkintää, jos pitää vaikka tarkistaa jälkeenpäin jotain päivämäärää tms. Siksi mulla on myös paperiversio mikä on ikäänkuin päiväkirja samalla.

      Poista