torstai 27. huhtikuuta 2017

Viherrystä

Ei kylläkään todellakaan ulkona! Räntää tulee sen kun kerkiää ja mulla palaa kohta pinna tämän talven kanssa! Trampoliini on laitettu jo pihalle ja lumilapiot viety varastoon, kesärenkaat autossa jne. Kaikki muu valmiina, paitsi sää! No, onneks voi olla myös sisällä ja siellähän mulla onkin kohta tropiikki! ;)

Kevätkylvöjä olen muutamia tehnyt. Herneet pääsivät keittiön ikkunalle. Jos eivät nyt aivan palkoja tee, niin ovathan nuo versotkin hyviä ihan sellaisenaan.




Viime kesän hyvä tulos samettiruusujen siemenestä kasvattamisesta antoi varmuutta siihen, että nytkin onnistuu. Aloitin tällä kertaa aiemmin, koska viime kesänä ehtivät vasta niin myöhään ulos penkkiin. Nyt on kukissa jo hienot alut!



Kokeilin myös kiinanasteria, mutta se ei tunnu olevan kovin yhteistyöhaluinen mun kanssa.. jännityksellä odotan tuleeko siitä mitään..

Vielä pitäisi ruohosipulia laittaa, en vaan ikinä muista ostaa siemeniä kaupasta.. No, viimeistään sitten suoraan ulos. Ja ehkä salaattia myös. Ja kasvihuoneeseen pari tomaattia.  Ja empä usko että se siihen jää..

Lähiruoka on niin parasta! Joko sulla kutittaa viherpeukaloa?

2 kommenttia:

  1. Mä oon joku homepeukalo, en vaan onnistu kasvattamaan muuta kuin ohraa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on jo hyvä alku! Ei nämä munkaan kasvatukset välttämättä pääse kukoistamaan paria viikkoa pidempään..

      Poista