tiistai 27. syyskuuta 2016

Homma hanskassa, vai onko sittenkään?

Joulusuunnitelmat ovat siis tässä torpassa jo ajankohtaisia ja syytä ollakin, sen verran isoja projekteja olen taas itselle haalinut. Aikomus olisi tehdä osa lahjoista taas itse. Päätin aloittaa itsekkäästi omasta lahjasta! :) Tämä saattaa olla taas yksi niistä ikuisuusprojekteista, mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka valmistuisikin. Nimittäin peitto isoäidinneliöistä, aloitettu 15 vuotta sitten.. Nyt uudella innolla jatkamaan ja tuhoamaan urakalla ylipursuavaa lankalaatikkoa.

Tein itselle jopa aikataulun.. vähintään yksi valmis ruutu per päivä. Olen nyt kolmen päivän päästä vielä mukana..


Muitakin isohkoja juttuja on työn alla. Jo monena vuonna olen suunnitellut äidille joululahjaksi itse tehtyä tilkkupeittoa, nyt voisi olla sen aika! Etsin jo kankaat ja pesinkin ne, joten olen päässyt pidemmälle kuin muina vuosina! :). Sitten on vielä tekovaiheessa koiralle uusi peti, varastossa odottaa kuivumista yksi maalaushomma ja askartelulaatikollakin on taas käyty ja ja ja...

Kaikenlaistahan mulla on aina mielen päällä ja koko ajan useampi juttu kesken. Ehkä kolmasosa kaikista suunnitelmista pääsee toteutukseen ja niistäkään osa ei välttämättä valmistu koskaan tai ei tule sellaista kuin piti.

Mutta se pieni onnistunut osa tekee mut joka kerta niin tavattoman onnelliseksi! :)

5 kommenttia:

  1. Sinä olet samanlainen kuin minä, omia juttuja on kiva touhuta :)
    Kauniita neliöitä olet virkannut <3

    VastaaPoista
  2. Kauniin värisiä neliöitä. Mä tein joskus keinutuolimaton. Helppo oli noita näpertää. Joululahjaksi yritän kutoa kaikille perheen jäsenille sukat,,huh niistäkin on aika tiukkaa.

    VastaaPoista
  3. Jouluunhan on enään 79 yötä ;D
    Luin muuten tänään lehtijutun, hyvä!

    VastaaPoista
  4. Hienoja. Voi kun osaisi tehdä itse joululahjoja, mutta kun ei...

    VastaaPoista
  5. Tuohan onkin hyvä idea tehdä kiikkutuolin päällinen! :). Ehkä siitä tuleekin sellainen, jos en jaksa tehdä isoa peittoa..

    Mulla on tapana aina hyvin suunnitella omia projekteja, mutta aina ne ei valmistu tai muuten menee mönkään. Eli ei vielä mitään varmaa lahjaa ole tiedossa..

    Sukan kutominen pitäisi vielä opetella. Koulussa kudoin yhden parittoman sukan joka oli aivan hirveä..

    Jee, koko ajan vähemmän päiviä jouluun!!

    VastaaPoista