sunnuntai 28. elokuuta 2016

Terassin syystunnelmia

Illat ovat jo aika pimeitä ja sehän tarkoittaa että lyhtykausi voi alkaa! Se on mukava juttu :). Olen malttanut mieleni ja yhtään uutta lyhtyä en ole hankkinut. Vanhoilla mennään. Jotkut sähkövalot pitäisi kyllä laittaa kohta myös. Vai tuleeko siitä liian jouluinen fiilis?


Syyskukat ovat mulla joka vuosi samat hyväksi havaitut krysanteemi ja punainen kanerva. En oikein lämpene niille värillisille kanerville..


Käppyräoksaakin piti vähän mallata asetelman joukkoon..

Ja kellekään ei liene yllätys että terassillakin on kiviä oikein jonoksi asti..




Oikeestaan syksy on aika kiva!

7 kommenttia:

  1. Kivalta näyttää! Mä rakastan myös lyhytyjä ja hurjasti tekisi mieli ostaa pari uutta. Mä en myöskään ole lämmennyt noihin värillisiin kanerviin eli perinteisillä mennään täälläkin. Ihana muten tuo sun penkki ♥

    VastaaPoista
  2. Perinteiset kanervat ovat myös omia suosikkejani <3
    Nyt rakastuin tuohon teidän pitkään penkkiin, aivan ihan <3

    VastaaPoista
  3. Ihana tunnelma terassilla! Mistä löysit kanervan? En ole nähnyt vielä niitä missään. Kivasti olet kaikki asetellut. Tuo penkki on tosi hieno 😍

    VastaaPoista
  4. Ihana tunnelma terassilla! Mistä löysit kanervan? En ole nähnyt vielä niitä missään. Kivasti olet kaikki asetellut. Tuo penkki on tosi hieno 😍

    VastaaPoista
  5. Kaunista!
    Ihana syksyinen tunnelma kuvissa!

    VastaaPoista
  6. Hienot asetelmat. Kynttilänvalo on kaunis. Ei kaikki valo ole jouluvaloja. Mä sanon niitä kaamosvaloiksi. Mä meinaan laittaa hyvissä ajoin jotkut valot ulos.

    VastaaPoista
  7. Kiitos kommenteista! Ne aina ilahduttaa :). Itsekin pitäisi enemmän kommentoida toisten blogeihin, koitan parantaa tapani!

    Kanervat löytyi Prismasta, siellä oli ihan hyvästi syyskukkaa jo tarjolla.

    Ja valot pitää kohta laittaa, on jo niin pimeetä..

    VastaaPoista