torstai 18. elokuuta 2016

Reissutuliaiset

Pieniä tuomisia tarttui tältäkin reissulta mukaan.

Sulkabongausta alettiin harrastamaan jo kotona, joten tämä oli uusi lisäys mun tavanomaisiin tuliaisiin. Ihan kelpo saalis saatiinkin! Näitä alkaa löytämään koko ajan helpommin, kun oppii katsomaan maastoa sillä silmällä. Erityisen ylpeä olen noista pöllön sulista (raitaiset ja isot oikealla, tai ainakin luulisin niiden olevan pöllön sulkia..). Lisäksi löytyi korpin sulka, joutsenen sulkia ja muutama tuntematon. Hienoja kaikki ja näiden varalle mulla onkin jo muutama idea :).



Käppyrää tottakai piti raahata kotiin, kun eihän täältä risuja löydy.. Pikkusen kiireellä nämä valittiin, mutta kovasti olen jo keksinyt näille käyttöä. Yksi pääsikin jo olohuoneeseen.




Sisustuslehtiä olen myös ruukannut joka reissulla aina ostaa. Nämä olivat "kaksi yhden hinnalla",joten en nyt aivan mahdottomasti tuhlaillut näihinkään. Kivaa vaihtelua kotimaisiin versioihin, vaikka kyllähän noissakin aika samaa tyyliä on.


Ja voi ah ja voih! Niin käsittämättömän ihania kiviä! En voi ymmärtää miten yhdellä samalla rannalla voi olla näin erilaisia ja toinen toistaan upeampia kiviä! Vai mitäs tykkäät?




5 kommenttia:

  1. Hieno toi käkkyrä ja kivet kauniita. Niitä mäkin kerään, ei kovin suurita, ettei tuu painoja. Toi pullo on ihana missä on se reikä keskellä.

    VastaaPoista
  2. Upeita sulkia ja kiviä olet keräillyt.
    Ihanaa kun luonnosta löytyy sisustukseen elementtejä <3

    VastaaPoista
  3. Kaikkea hienoa olit luonnosta löytänyt.
    Hyvää alkanutta viikon loppua.

    VastaaPoista
  4. Olen kyllä itsekin tosi innostunut näistä! Joka reissulta näitä kannan, mutta aina vaan ne ihastuttaa! Ja mikä parasta, ihan ilmaisia lehtiä lukuunottamatta :)

    VastaaPoista