sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

Mulla ois vähän asiaa..


No moi!

Mä olen Nelli,
tuon Vinttikissan koira..

Päätin tulla kertomaan teille meidän kuulumisia, kun ei tuo emäntä tunnu ehtivän taas mihinkään.
Tai ehtiihän se;

-askarrella
-pyöräillä
-touhuta ulkona
-siivoilla
-intoilla keväästä..

On niin innoissaan tuosta auringonpaisteesta ja tuosta uudesta harrastuksesta, joka on vienyt aikaa mun mielestä ihan liikaa.. en ymmärrä sitä ollenkaan!

Ehtii se just ja just aina käyttää mua lenkillä, mutta ei joka kerta kun ulos lähtee. Joskus jään kotiin.. On laittanut ens kesälle kovia tavoitteitakin; pyöräilyä 500 km ja juoksutavoite on edelliskesän 3 km:n sijaan vetäisty nyt 5 kilometriin! Saapa nähdä miten käy..


Onhan se kevään tulo mieluinen juttu myös mulle! On postia tien varsilla ihan kiitettävästi ja vesilammikoita ja kurakoita on myös ollut kiva päästä testaamaan tässä männä viikoilla. En vaan yhtään ymmärrä, miksi pitää käydä suihkussa niin usein lenkin jälkeen.. juuri kun on saanut itselle sellaisen kivan olon ja hajun.. 


Mun pitäisi päästä myös parturiin! Katsokaa nyt mua! Täytyy muistutella emäntää tästäkin asiasta!

Mut hei,  oli kiva tutustua! Ehkä se tuo emännyyskin tuosta taas kohta laittaa teille jotain juttua! :)


Moro moro! Tai siis Hau hau!


3 kommenttia: