torstai 17. syyskuuta 2015

Syyskukkia

Yhtenä päivänä paistoi niin ihanasti aurinko, että piti kaivaa kamera esille. Terassilla kukkii vielä pelargonia ja kanervia ostin muutaman tuomaan vähän syksyisempää fiilistä. Niin kaunis tuo kanerva kaikessa yksinkertaisuudessaan!




Sisällä kukkii vaan ikikukat.. Mutta aurinko paistelee sinnekin :)




No mitenkäs projekti etenee? Aina ei mene hommat putkeen eikä projektit onnistu sataprosenttisesti.. Näin kävi nyt mun askarteluhuoneen kanssa.. Kaks päivää pyörittelin tavaroita ja tulin siihen tulokseen et meidän askartelu- ja käsityökamat ei vaan mahdu viiteen neliöön.. Tulihan siinä mukavaa jumppaa taas emännälle ja muistutus siitä, että ensin kannattaa suunnitella ja sitten vasta toteuttaa.. Aina (koskaan ) ei vaan malta!

Mutta hyvällä mallilla on se mun työlistaton viikonloppu! Paljon oon saanut tehtyä hommia jo viikolla pois alta ettei sit tarvi viikonloppua uhrata rästihommien tekoon.

Mukavaa torstaita!


3 kommenttia:


  1. Ou nou! Joskus itsekin olen tuohon törmännyt. :D

    Lokoisaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Juu, mulla on kyllä aika usein niin kiire vaihteleen paikkoja, etten ehdi sen kummemmin suunnitella.. Mut tuleehan siinä hyvää treeniä koko kropalle kun vähän huhkii.. ;)

    VastaaPoista