perjantai 21. elokuuta 2015

Tilava kaappi ja toteutunut sisustushaave

Kalustevaihtarina meidän makkariin kulkeutui sitten tytön huoneesta tuo vanha kaappi. Nyt mun sisustushaave on jossain määrin toteutunut, koska olen haaveillut vanhasta kaapista ja sen päällä olevista vanhoista matkalaukuista. Ihan niin vanhaa kaappia mulla ei budjetin takia ole, mitä haluaisin, mutta aika kivan näköinen tämäkin kokonaisuus mun mielestä on!






Kaappi on myös tilaihme! Siellä mulla on nyt kaikki Hyvän tuulen kutsutavarat ja esittelykansiot, tuplapussilakanat, koristetyynynpäälliset, sisustuslehdet, sisustuskirjat ja vähän koriste-esineitä!




Ihana aamuaurinko paistaa suoraan kaapin oveen! (ja joskus ikävästi myös silmään, kun saisi nukkua..). Niin kesä vielä :))


4 kommenttia:

  1. Siis tuo kaappi on aivan ihana.
    Matkalaukut sopivat sen päälle aivan täydellisesti, väritkin matsaavat.
    Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. No on todellakin tilaihme! Ja kivan näkönen :)

    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Tosi kotoisan näköinen nurkkaus, ihanat nuo laukut!

    VastaaPoista
  4. Tykkään kyllä kovasti itsekin tästä nurkasta :). Matkalaukkuihinkin mahtuu vielä tavaraa, toinen on aivan tyhjä kun en keksinyt sinne vielä mitään.. Hyvät vaihtokaupat tytön kanssa!

    VastaaPoista