lauantai 28. maaliskuuta 2015

Läpimurto?

Meidän parisuhteessa on tapahtunut jotain liki 20 vuodessa.. Tästä ajasta 10 vuotta ollaan asuttu omakotitalossa ja sisustelu ja remppasuunnitelmat ovat olleet aika lailla mun juttua. Mutta nyt..

..jokin on muuttunut! Yhtenä päivänä kun jälleen kerran rymsteerasin olohuoneessa, huomasin taas kuinka huonossa kunnossa sen huoneen seinät olivat. Tapetit ovat tosi kuluneet ja onpa siellä yksi kiva revitty kohtakin koristamassa niiden kymmenien naulanreikien joukossa.. huh huh!

Tuumailin siinä puoliksi itsekseni että taitaa sittenkin olla nuo olkkarin seinät seuraava remppakohde.. Mies vastasi: No käy ostaan tapetit niin näpätään seinälle! Siis mitä? Näpätään seinälle? :))

Jee!! Mun mies on kiinnostunut! Ja olin huomaavinani myös pientä innostusta ;) Näpätään seinälle! Sehän saa homman kuulostamaan jopa helpolta! Voi että mä olin onnellinen! Aletaankohan me yhdessä miettimään näitä sisustusjuttuja enemmänkin? Se olisi kyllä aika kivaa!

Jäin oikein miettimään että mistä nyt tuulee.. sitten hoksasin että mies kävi lääkärissä juuri sinä päivänä jalkakivun vuoksi ja sai tuhteja särkylääkkeitä.. . hmm... (pitäiskö mun jemmata pari tablettia niitä ISOJA keskusteluja varten?... ;) )

Mutta nythän mulla on taas ongelma tai siis MEILLÄ!

Että MITÄ me "näpätään" seinälle? Siitä ei ole mitään ajatusta..


yhteishyvä.fi


tikkurila

 Hupaisaa viikonloppua!


6 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen!
    Meillä mies on myös nykyään innostunut enemmän, kun hänen työkuviot on vaihtuneet, niin on monesta muustakin asiasta aivan eri tavalla kiinnostunut. Viimeisin hänen inspiraationsa oli maalata seinä mustaksi. Tai minähän sen varmaan alulle laitoin, mutta ei tarvinnut paljoa houkutella. ;)

    VastaaPoista
  2. Meillä ei ole muuttunut juuri mikään päälle 23 vuoden aikana. Minä sisustan ja mies toimii apumiehenä :)

    VastaaPoista
  3. Nyt löysin tännekin :) Olipa mukava tutustua tänään :) Liityin lukijaksesi :)

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus! Ehkä meilläkin näkee joskus tuon ihmeen että tapetteja suostuttaisiin laittamaan ;)

    VastaaPoista
  5. Heitin sinua blogihaasteella. ;)
    Käy katsomassa Villa Emmasta!

    VastaaPoista
  6. Tervetuloa Jassuntassu! Minäkin lisäsin sinut suosikkeihini :).

    Toivottavasti innostus säilyy...olisi niin helppo suunnitella kun ei tarvisi kaikesta itse päättää ;)

    VastaaPoista