tiistai 15. heinäkuuta 2014

Maaseutumatkailua

Olin niin haltioitunut reissussa niistä kauniista Lapin maisemista, että päätin kokeilla olisiko kotikonnuilla edes jotain kivaa.. Siispä otin kameran ja pyörän ja lähdin tutkailemaan maastoja. Olen asunut tällä paikkakunnalla vasta kymmenen vuotta, joten en siis välttämättä ole tietoinen paikkakunnan kaikista "helmistä", mikäli niitä on.  Tässä laiha saalis kierrokselta..

Tästä ajatus lähti. Nimittäin bongasin tämän halkoteoksen ihan naapuristossa  ja ajattelin samalla reissulla kuvata muutakin. Aika hieno minusta! Ja kiva idea!


 Ihan kivan näköinen silta

 Hauska kiero puu! Muuten maisema ei niin innosta kaislikkoineen..


 Jokimaisemaa


Kukathan nyt on nättejä oli paikka mikä tahansa! :)


 Ja puut..



Voi kun täällä olisi edes yksi iso mäki!..

2 kommenttia:

  1. Ihania maisemia :) Joki on aina kaunis. Näin sinut muuten lenkillä (okei, mies tunnisti ja sanoi, että "vinttikissa" menee tuossa) :D

    VastaaPoista
  2. juu, onneksi on edes tuo joki! Synnyinpaikassa ei ollut edes sitä, joten kauniimpiin maisemiin olen päässyt :). Mä olen tosi huono liikenteessä tunnistamaan ketään :D, vähän omissa ajatuksissa usein kuljen..lenkillä käyn paljon joten sieltä mut bongaa!..

    VastaaPoista