sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Kesäkukat

Nyt mä en enää osta yhtään kesäkukkaa! Saa riittää nämä nyt. Jos kuolee niin sitten kuolee ja ens kesänä laitan muovikukat! 

 Eilen oli varsin puuhakas päivä. Heti aamulla menin ulos laittamaan näitä kukkajuttuja ja sainkin siinä kivan draivin päälle. Tein kaksi lähes samanlaista asetelmaa etu- ja takaterassille. 


Etukuistille hain myös kulahtaneen (tämäkin!) mummolasta roudatun pikkupöydän. Tämä pitäisi kyllä maalata, mutta enhän mä sellasta nyt ehtinyt..


 Takaterassille vähän korkeampaan astiaan sama.


Pikkuisen myös muuta kohennusta, hyttysverkko sohvan päälle, jos vaikka ne helteet tulis takasin ja tarkenis terassilla pötkötellä..


Ja kyllä! Hortensia on vielä elossa! 


Eilen tehtiin myös tosi pikainen ostosreissu koko perheen voimin. Päätin että mies saa lähteä toistekin mun kans shoppailemaan, sen verran tehokas tahti oli! Parissa tunnissa käytiin kahdessa ruokakaupassa, ostamassa pojalle uus sänky ja vielä uimassa koko porukalla! Ei siinä pahemmin joutanut katsella kesäuutuuksia tms jonka takia itse aina jumitun kauppoihin moneksi tunniksi jos vaan oon aikaa..

Tänään vietelläänkin rennolla otteella pojan kymppisynttäreitä. Kavereita on tulossa ja tarjoilutkin oli sellaisia mulle sopivia. Kakkua ei ole, vaan syömingit koostuu suklaapiirakasta, isosta kasasta jäätelöä, keksejä, popcornia, limsaa...ihanan helppoa! Ja kaikki on tyytyväisiä .)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti