perjantai 21. maaliskuuta 2014

Virkattu kori

Huh huh, kun on taas kiirettä pitänyt.. ei edes sisustaa ehdi! 
Mulla on meneillään tehokuukausi painonpudotuksen suhteen ja kaikki vapaa-aika menee joko ruokien suunnitteluun tai liikkumiseen. Päivää olen yrittänyt pidentää aamusta ja tällä viikolla on kello soinut joka aamu kuudelta ja olen käynyt pikaisella aamulenkillä ennen töiden alkua. Vähän helpottaa arkea, mutta unikin olisi aika tärkeä.. kun ei kuitenkaan malta mennä nukkumaan yhtään aikasemmin. 

No, olen mä pienen käsityön saanut tällä viikolla aikaiseksi, vaikkakin siitä tuli tuollainen pääsiäiskoriste. Paperinaru pääsi taas käsittelyyn ja virkkasin siitä pienen "linnunpesän" pääsiäismunille. 







Toinen konkreettinen "työ" on kotityötaulukko, mikä pitää porukalla nyt perheen kans täyttää ja saada yhteisymmärrys siitä että muutkin täällä joutaa siivota,  koska mä en JAKSA enkä EHDI tehdä kaikkea!!



               Rentoa viikonloppua juuri sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti