lauantai 18. tammikuuta 2014

Seinätarroja

tarratar.fi


Tänään oli nyt se suunnittelupalaveri. Siitä jäi vähän sekavat fiilikset. Oon aika huono päättämään, ja 1,5 h taisi olla mulle liian lyhyt aika. Saatiin tapetit ja maalit valittua, mutta olohuoneen "wow"-seinä on nyt vielä mietinnän alla. Liikkeessä valittu tapetti näytti tosi hienolta siellä, mutta kun kotona mallailin koepalasta seinälle, ei se ollutkaan enää niin hieno.. Onneksi mitään ei vielä tilattu, tarjousta vaan laitetaan mulle tulemaan, joten se nyt menee varmaan vaihtoon.

Tyttären huoneeseen saatiin kyllä kiva tapetti valittua. Se on tosin aika simppeli (ja ujo) valinta kaikkien niiden satumetsien joukosta mitä mulle esiteltiin, mutta kun ajattelin kaikkea sitä kamaa mitä huoneessa tulee olemaan, oli tämä valinta perusteltu sillä. Sinne tulee nyt yhdelle seinälle sitä violettia tapettia, ihan yksiväristä, joka kimaltaa ihanasti. Varmaan isona pintana tosi hieno! Toiset seinät ovat vaaleita, melkein valkoisia maalipintoja.

Sisustustarroja olen tässä koittanut nyt löytää, täytyy vielä hyväksyttää tytöllä näitä. Tässä muutama äidin suosikki:




Sisustustarra- setti "Spring Bird" -SKIP HOP
hattentatti.fi
                               

 


Sisustustarra Perhoset2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti